Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 

Tippek a láb egészségének megőrzéséhez

- Olyan cipőt viseljünk, amely jól illeszkedik és elég tágas, hogy lábujjaink kényelmesen elférjenek benne. A láb rendellenességeinek 80 %-a a kényelmetlen cipőviselet következménye!

1. A cipőben a lábujjaknak szabad mozgást kell biztosítani, és figyelembe kell venni a lábujjak formáját:
2. A sarkat a cipőnek tartania kell.
3. A túl szoros vagy túl bő cipő viselése nem egészséges
4. A cipősarok magassága fontos a talajfogás, gördítés, illetve oldalirányú stabilitás szempontjából.

- Figyeljük, hogyan kopik cipőnk a talpon és a sarokrészen. Ha egyenetlenül, járásunk, vagy testtartásunk nem megfelelő.

- Naponta tornáztassuk és masszírozzuk lábfejünket!

- Viseljünk pamutzoknit, mely hosszabb ideig megőrzi lábunk frissességét és minimálisra csökkenti a gombás fertőzéseket.

- Mossunk lábat minden nap meleg, szappanos vízben. Szárítsuk meg alaposan, különösen a lábujjak között.

- Otthon se használjuk más törölközőjét!

- Rendszeresen vágjuk lábujjkörmeinket, de ne vágjuk le a sarkokat, mert így elősegítjuk a benőtt körmök kialakulását.

- Rendszeresen vizsgáljuk meg a lábunkat, nincsenek-e rajta bőrkeményedések, tyúkszemek, gombás fertőzések, sebek és benőtt körmök.  Ha nem vesszük komolyan a lábunkkal kapcsolatos problémákat, később drasztikusabb beavatkozásra lehet szükség, ezért a szakszerű kezelésért keressük fel a pedikűrösünket!

 
 

 

Profilkép





Archívum

Naptár
<< Február / 2018 >>


Statisztika

Most: 2
Összes: 133101
30 nap: 2146
24 óra: 51